قیمت فرش آشپزخانه

 

 قیمت فرش آشپزخانه یکی از وسایل ضروری هر آشپزخانه به حساب می آید که نسبت به سلیقه هر خانوم ایرانی متفاوت است. به عنوان مثال یکی فرش آشپزخانه مدرن دوست دارد، یکی فرش چاپی آشپزخانه، در هر صورت فرش آشپزخانه چی بخریم خوبه سوالی خواهد بود که هنگام خرید اینترنتی فرش آشپزخانه برای ما پیش خواهد آمد.


 




خرید اینترنتی فرش آشپزخانه

قبل از خرید اینترنتی فرش آشپزخانه باید به یکسری نکات خرید توجه کنید تا بتوانید، یک فرش خوب و زیبا را برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب و خریداری کنید. با توجه به اینکه متراژ آشپزخانه های امروزی نسبت به گذشته، کوچکتر و جمع و جور تر ساخته می شود و فرش آشپزخانه متناسب با آن هم از نظر طراحی تغییر کرده است. به همین دلیل باید به نکات زیر توجه کنید.

 

1-      فرش آشپزخانه باید بدون پرز و حساسیت زا در مقابل پوست بدن باشد

2-      فرش آشپزخانه باید از نوع بافت نرم باشد نه ضخیم

3-      سعی کنید فرش را متناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب و خریداری کنید.

 

برای اینکه بتوانید در آشپزخانه خود تغییری ایجاد کنید، باید از فرش آشپزخانه شروع کنید، زیرا تکمیل کننده پازل دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید. در اینجا چند نمونه فرش آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم تا در صورت پسند، آن را انتخاب و خریداری کنید.

 

1-      فرش آشپزخانه طرح ادویه

2-      فرش آشپزخانه طرح قهوه

3-      فرش آشپزخانه طرح فلفل

4-      فرش آشپزخانه طرح هل و چوب دارچین

5-      فرش آشپزخانه طرح ادویه Spice

 

قیمت خرید فرش آشپزخانه متناسب با نوع جنس و متریال مورد استفاده در بافت فرش آشپزخانه محاسبه می گرد، به طور مثال فرش چاپی آشپزخانه ارزان تر نوع بافتی آن است، اما فرش چاپی آشپزخانه طرح های متنوع تری دارد و دست شما در انتخاب آن آزاد تر است ولی کیفیت فرش آشپزخانه ماشینی را ندارد.

 

منبع: فرش آشپزخانه دیجی دکوری


https://digidecori.com/shop/carpet-machine/kitchen-rugs/


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پادری طرح فرش چی انتخاب کنیم؟

فرش 700 شانه بهتره یا 1200 شانه؟ دیجی دکوری