فرش وینتیج طوسی

 

فرش وینتیج طوسی یکی از پر فروشترین رنگ های فرش وینتیج به حساب می آید که توسط خریداران محترم مورد انتخاب قرار گرفته است. در علم روانشناسی رنگ ها؛ رنگ طوسی بین رنگ تیره و روشن قرار دارد و به عنوان رنگ خنثی شناخته شده و نماد اعتماد و آرامش را همراه خود دارد.




 فرش وینتیج چیست

فرش وینتیج به فرشی گفته می شود که پس از مدت ها استفاده و پا خوردگی نقش و نگار خود را از دست داده، و به خوبی دیده نمی شود را فرش وینتیج گفته می شود.

 فرق بین فرش وینتیج دستباف با ماشینی چیست؟

فرش وینتیج دستباف به فرش های گفته می شود که به صورت طبیعی به حالت کهنه نما تبدیل شده باشد و از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده و هر کسی توان خرید آنرا نداشته است. با توجه به این موضوع تولید کنندگان فرش ماشینی پس از برسی و تحقیقات اولیه؛ توانستند فرش وینتیج ماشینی را طراحی و تولید کنند، تا همگان بتوانند طرح مورد نظر خود را از بین این همه فرش وینتیج انتخاب و خریداری کنند.

 از کجا فرش وینتیج طوسی بخریم؟

خرید اینترنتی فرش وینتیج طوسی دیجی دکوری به عنوان یک فرش مدرن و شیک، در اکثر دکوراسیون های جدید می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از این رو خریداران برای خرید فرش وینتیج می بایست به نمایشگاه های یا مغازه های فرش فروشی مراجعه کنید. اما خرید اینترنتی فرش وینتیج نسبت به دیگر خرید های سنتی بسیار متفاوت و از نظر زمانی مقرون به صرفه تر است و می توانید فرش وینتیج طوسی را در طرح های مختلف انتخاب و خریداری کنید.

فروشگاه فرش وینتیج دیجی دکوری معتبر ترین فروشگاه های خرید فرش وینتیج محسوب می شود که با مراجعه به این سایت اینترنتی می توانید فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 منبع: دیجی دکوری

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قیمت فرش آشپزخانه

پادری طرح فرش چی انتخاب کنیم؟

فرش 700 شانه بهتره یا 1200 شانه؟ دیجی دکوری